Az ügyfélközpontú szemlélet kialakítása, a munkatársak érték- és munkaszemléletének fejlesztése minden szervezet számára fontos.
Azt, hogy a munkatársak hogyan gondolkoznak az ügyfeleikről, az ügyfél fogalmáról, valamint hogy a munkatársak a rendelkezésre álló, hatékony, folyamatosan jobb sztenderd mentén dolgoznak–e, azt az ügyfelek értik és megérzik, legyen szó személyes, telefonos vagy e-mailes kapcsolatról.
Mit érdemes tudni ezekről a témákról?
A kódex készítés során a munkatársak maguk állítják össze a legfontosabb irányelvek és cselekvési szabályok koncepcióját.
A programokon nem csak tudástranszfer, hanem szemléletformálás és készségfejlesztés is történik.
A tréningen a csoportnak nagy szerepe van: a közös gyakorlás mellett a szervezeti jó gyakorlatok és erőforrások is felszínre kerülnek.
Fontos, hogy a szervezet tisztában legyen az ügyfélszolgálatának erősségeivel és gyengeségeivel, képes legyen a problémák azonosítására és megelőzésére, azok kezelése helyett.
Kérje személyre szabott, egyedi ajánlatunkat tanácsadó kollégánktól!
Az itt megadott adatait semmi olyanra nem használjuk, aminek mi sem örülnénk fordított esetben.
Tanácsadó kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszélhessék, mik a pontos igények. Ahhoz, hogy a legjobb ajánlatot tudjuk adni, nélkülözhetetlen, hogy értsük egymást, és tudjuk, hogy mik a körülmények, amiért felkeresett minket, mire van szükség, és mi az Ön pontos oka és célja, amiért minket megkeresett.
Miután megértettük, hogy mi jelenti az Ön számára a megoldást a konzultáción egyeztetett kihívásokra, prezentáljuk rövid, áttekinthető és egyértelmű formában az ajánlatunkat. A folytatás már az Ön döntésén múlik.