VEZETŐI EGYNAPOS
B/2020/000829
A díjmentes Vezetői Egynapos képzéseink a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 képzési – és bértámogatási pályázat keretén belül megvalósíthatóak legalább 16 órás tréningek formájában. Regisztráljon és tegyen próbára minket!
A legmagasabb rendű szerep, ha a munkatárs úgy végzi minden munkafolyamatát, mintha Ő lenne a gondos tulajdonos.
Szándéka tükörképe ennek?
Várjuk az egynapos képzésen, korszerű koncepciókat mutatunk a tulajdonosi szemléletről és szintet lépünk, együtt.
Képzési nap
2024. december 12., csütörtök
Időtartam
9:00 – 17:00
Helyszín
P. Bureau Oktatási Központ
1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 22.
Amennyiben Önnek nem felel meg az időpont vagy a helyszín, lehetősége van megismerni a témát díjmentes online eseményünkön!
Miért vegyen részt az egynapos képzésen?
Tartalom: milyen kérdésekre találunk választ a képzésen?
● A tulajdonosi szerep meghatározása. Mit csinál a Tulajdonos? Milyen folyamatai vannak a Tulajdonosnak?
● Mit és hogyan tud megvalósítani a tulajdonosi szerepből egy munkatárs a saját munkavégzése keretei között?
● Példák, esetek és jó gyakorlatok a tulajdonosi szemlélet megvalósulására
● Milyen más értékszemléleti fogalmakkal írható le a tulajdonosi szemlélet? Hogyan válhatnak ezek valósággá a munkaszervezeti működésben?
● Ki az a folyamattulajdonos? A folyamatgazdai szerep megvalósulása
● A legmagasabb proaktivitás szint: a tulajdonosi szemlélet megvalósulása a munkatársi szerepben
● Koncepcióalkotás és üzenetátvitel: a saját koncepció megalkotása
Kinek ajánljuk a képzést?
Vezetőknek és tulajdonosoknak:
középvállalati, nagyvállalati és 20 fő fölötti kisvállalkozási körben
Vezetőknek és tulajdonosoknak,
akik a tulajdonosi szemléletre abszolútumként tekintenek és szeretnék annak teljes munkaszervezeti megvalósulását
Vezetőknek és tulajdonosoknak,
akik koncepciót és megvalósítási utat szeretnének a tulajdonosi szerep és a tulajdonosi szemlélet reprodukciójához a munkaszervezetben
A programot vezeti:
Gusztos Péter
25 éve lát el vezetői feladatokat különböző méretű és profilú szervezetekben. Szervezetfejlesztőként célja megszerzett gyakorlati tapasztalatainak megosztása, különös tekintettel az inspiráció, a kommunikáció, a közösség- és a márkaépítés, a kihívásokkal és változásokkal való megküzdés területeire.
A SUHANJ! Alapítvány megálmodója, társalapítója és vezetője.
TÉRÍTÉSMENTES eseményre a részvételt akkor tudjuk biztosítani…
… cégeknek, vállalatoknak, ha a nyilvános adatok alapján (www.opten.hu) eléri a 20 főt a munkaszervezetben bejelentett munkavállalók száma. A jelentkezési létszám függvényében fogadjuk még önkormányzatok, költségvetési szervek, egyesületek és alapítványok, szakszervezetek, érdekképviseletek, egyházak és egyházi szervezetek, köznevelési intézmények, felsőoktatásban dolgozók, kulturális-közművelődési intézmények jelentkezését is.
Teljes képzési programokat most pályázati forrásból* is tud finanszírozni!
Tovább információ miatt keresse kolléganőnket az alábbi elérhetőségen: +36 20 338 38 08
*regisztráció esetén automatikusan megvizsgáljuk szervezete jogosultságát is.
Szeretnénk felhívni figyelmüket, hogy a jelentkezéseket a regisztráció sorrendjében fogadjuk.
A jelentkezés- és a térítésmentes státusz elfogadásáról emailben küldünk értesítőt.
Amennyiben betelnek a helyek, pótalkalmat hirdetünk.
Regisztráció:
A jelentkezés lezárult, ha esetleg érdekelné képzésünk, de lemaradt a regisztrációról, kérem az alábbi elérhetőségeken keressen minket:
Mobil: +36 20 338 3808
E-mail: kapcsolat@dft.hu