A kommunikáció a három emberi alapképesség egyike, az emberi lét természetes velejárója.
Szerepe kimagasló a munkaszervezetek életében is.
A problémák legnagyobb hányada a rosszul működő, vagy nem működő kommunikációra vezethető vissza, legyen szó belső vagy külső kommunikációról. Tréningjeink segítenek felismerni és átalakítani a hibás kommunikációs mintázatokat és ezek helyett robosztus, hatékony kommunikációs technikákat beépíteni.
Mit érdemes tudni ezekről a témákról?
A kommunikáció nagyon szerteágazó, és kiemelt szerepe van annak, hogy minden tréning előtt felmérjük, mire van pontosan szükség.
A tréningeken nagymértékben építünk a résztvevők saját példáira, legyen szó elakadásról, nehézségről vagy jó gyakorlatról.
Rengeteg példával, szituációval, videóval és gyakorlattal dolgozunk, az elméletet ezeken keresztül értik meg a résztvevők.
Az esetek többségében arra építünk, ami már jól működik, és ezeken keresztül támogatjuk a résztvevőket abban, hogy rálássanak a fejlesztendő területekre, vakfoltokra, tipikus sémákra. Az előrelépés a tréning után, a mindennapi működésben történik, de a felismerés sokszor szimulált helyzetekben születik meg.
DISC: hogyan szóljunk mindenkihez
a saját nyelvén?
Kiemelt témáink:
Kérje személyre szabott, egyedi ajánlatunkat tanácsadó kollégánktól!
Az itt megadott adatait semmi olyanra nem használjuk, aminek mi sem örülnénk fordított esetben.
Tanácsadó kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszélhessék, mik a pontos igények. Ahhoz, hogy a legjobb ajánlatot tudjuk adni, nélkülözhetetlen, hogy értsük egymást, és tudjuk, hogy mik a körülmények, amiért felkeresett minket, mire van szükség, és mi az Ön pontos oka és célja, amiért minket megkeresett.
Miután megértettük, hogy mi jelenti az Ön számára a megoldást a konzultáción egyeztetett kihívásokra, prezentáljuk rövid, áttekinthető és egyértelmű formában az ajánlatunkat. A folytatás már az Ön döntésén múlik.