A vevők a vásárlásukkal elégedettségre törekednek, mégis előfordulhat, hogy a munkatársak sokszor nincsenek tisztában azzal, hogy munkájukkal hogyan járulnak hozzá ehhez, vagy egyáltalán az adott szervezet értékteremtéséhez, hogy a munkájuk milyen hozzáadott értéket képez a munkaszervezetben.
Az ebben a csoportban található tréningek támogatást nyújtanak minden olyan munkatársnak és vezetőnek, akik az értékteremtési rendszert támogatják, legyen szó akár a vevő döntési szempontrendszerének megismeréséről (gondolkodásmódjának uralásáról), terméksztenderd elkészítéséről az egyes tervezési szakaszokban, egy összetett kampány lebonyolításáról vagy tárgyalástechnikai fogásokról az értékesítés szakaszában, stb.
Az értékesítési képzéseink konkrét eszközök mellett a szemléletmódot is fejlesztik: hogyan érdemes adott kérdésekről gondolkodni, milyen attitűd támogatja a valódi értékteremtést?
A külső ügyfelek mellett a belső ügyfelekre is figyelmet fordítunk, mert az értékteremtés mindig a szervezeten belülről indul.
Nagy szerepet szánunk az innovációnak, újításnak, kreatív gondolkodásnak, így tudunk megújulást és flow élményt biztosítani.
Valljuk, hogy mindenki értékesítő (a portás, aki beengedi az ügyfelet az ajtón, az ügyfélszolgálatos, akivel telefonon egyeztet a vevő, a pénzügyes, aki szállítókkal levelezik a számlázás kapcsán, illetve bárki (is), aki egy baráti társaságban beszél a munkahelyéről, stb) és értékesítőnek lenni összetett szerep, ehhez mérten kell a munkatársakat felvértezni a megfelelő kompetenciákkal. A hatékony és sikeres értékesítés alappillére a megfelelő szemléletmód és hozzáállás kialakítása.
A hagyományos értelemben használt személyes vagy telefonos értékesítőknek szert kell tennie kommunikációs, értékesítési, szakmai és emberismereti kompetenciákra is, ezen témakörök mentén építkezik értékesítőknek szóló ajánlatunk.
Kérje személyre szabott, egyedi ajánlatunkat tanácsadó kollégánktól!
Az itt megadott adatait semmi olyanra nem használjuk, aminek mi sem örülnénk fordított esetben.
Tanácsadó kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszélhessék, mik a pontos igények. Ahhoz, hogy a legjobb ajánlatot tudjuk adni, nélkülözhetetlen, hogy értsük egymást, és tudjuk, hogy mik a körülmények, amiért felkeresett minket, mire van szükség, és mi az Ön pontos oka és célja, amiért minket megkeresett.
Miután megértettük, hogy mi jelenti az Ön számára a megoldást a konzultáción egyeztetett kihívásokra, prezentáljuk rövid, áttekinthető és egyértelmű formában az ajánlatunkat. A folytatás már az Ön döntésén múlik.