ONLINE ESEMÉNY 3 ÓRÁBAN
Tegyük fel, hogy van harminc olyan szempont a képzési terv elkészítésénél, amit érdemes végiggondolni. Ebből 4-5 egészen triviális, biztosan mindenkinek eszébe jut (kinek szervezzük a képzéseket, milyen igények vannak, milyen kompetenciákra van szükség a munkaszervezetben, milyen időtávra tervezünk stb.).
Elképzelhető, hogy ezek a legfontosabb szempontok, de vajon garantálják-e a sikert? Aligha. A maradék 24-25 szempont között lehet olyan, amire, ha nem gondolunk, közelébe se érünk a kitűzött céloknak. Lehet olyan közöttük, ami egy kis gondolkodás után eszünkbe jut, és több olyan is, ami magunktól talán soha, pedig fontos lehet.
Az elmúlt 15 évben számos ügyfelet támogattam abban, hogy képzési tervet készítsen egy-egy pályázati projekthez. Ez a folyamat kicsiben megmutatta az ügyfél gondolkodását a képzésről, fejlesztésről.
Sok esetben ezek a projektek indították el az ügyfeleket az éves képzési terv készítése felé, mert a képzések után feltették az egyetlen helyes kérdést: hogyan tovább? Ahol gyakorlat volt az éves terv készítése, ott is tudtunk olyan szempontokat mutatni, amitől ezek jobban szolgálták a munkaszervezet érdekeit.
Esemény időpontja
2024. november 7., csütörtök
Időtartam
9:00 – 12:00
Helyszín
Online, Zoom alkalmazáson keresztül
Az esemény elméleti és gyakorlati részeket is tartalmaz, de videóanyagot csak az elméleti részekről tudunk küldeni a regisztrálók számára pár héten belül. Emiatt a felvétel nem helyettesíti, csak kiegészíti az eseményen való részvételt.
A képzést a tudás elmélyítése érdekében személyes, bővített, egész napos formában is megtartjuk képzési központunkban! Bővebb információt az alábbi oldalon talál:
Hasznos, mert:
Miről lesz szó, avagy néhány gondolat a tartalomról:
● hogyan határozzuk meg a képzési terv és a képzések célját?
● mit jelent a kompetencia fogalma?
● hogyan rendszerezhetők a kompetenciák a szervezeten belül?
● mikor érdemes bevonni a potenciális résztvevőket a képzési terv kialakításába (és hogyan) és mikor nem?
● hogyan tudjuk csökkenteni az ellenállást más a tervkészítés fázisában?
● hogyan határozzuk meg a résztvevők körét?
● mire érdemes figyelni az ütemezésnél, mi az előnye a kihelyezett tréningnek, és mi az előnye az időben egymástól távolabb lévő képzési napokban?
● hogyan befolyásolja a téma az ütemezést?
● hogyan mérhetjük az elégedettséget és mit olvashatunk ki ebből?
● hogyan lesz input egy képzés a következő fejlesztéshez?
● milyen kiegészítő módszerek vannak, melyekkel egy képzés hatása növelhető?
Kinek ajánljuk?
Elsősorban HR-eseknek, akik képzések tervezésével és megvalósításával foglalkoznak, és vezetőknek, akik tudatosan szeretnék fejleszteni a csapatukat vagy akár az egész munkaszervezetet. Olyan résztvevőket várunk, akik tudják, hogy a képzés befektetés, és tudják, hogy minden munkaszervezetben az ott dolgozó munkatárs a legértékesebb.
A programot vezeti:
Dr. Nagy Emőke
végzettsége szerint néprajzos-antropológus, aki több mint 15 éve tart kompetencia- és szervezetfejlesztési tréningeket vállalkozások számára, olyan témákban, mint az értékszemlélet, együttműködés, vezetőfejlesztés, kommunikáció stb. és e mellett 10 éve a DFT képzési igazgatója. Számos ügyfelet támogatott abban, hogy kialakítsák a pályázati projektjükben a hatékony képzési tervet, valamint, hogy ezt követően hogyan építsék fel a belső képzési rendszerüket.
Hite szerint a hatékony működés alapja az ember, mint a cég legnagyobb erőforrása – és természetesen a jól szervezett folyamatok, mint a stabil rendszer. A folyamatos megújulás és fejlesztés mindkét esetben elengedhetetlen.
REGISZTRÁLJON TÉRÍTÉSMENTES ESEMÉNYÜNKRE:
A jelentkezés lezárult, ha esetleg érdekelné képzésünk, de lemaradt a regisztrációról, kérem az alábbi elérhetőségeken keressen minket:
Mobil: +36 20 338 3808
E-mail: kapcsolat@dft.hu