2023. január 24.
10:00 - 11:30
díjmentes, interaktív webinárium, online, Zoom alkalmazáson keresztül
ELŐADÓ
Hogyan valósul meg egy optimális folyamat? Az ügyfél ad egy megbízást és a szállító minden lényeges kérdést tisztáz, ami a folyamat indulásához szükséges. A világos és transzparens megállapodás tükrében a szállító megtervezi a folyamatot, külön kitérve a szükséges inputokra, az érintett személyekre, és az outputokra, amik a folyamat végén eredményként megszületnek.
MIRŐL LESZ SZÓ?
A kontrollpontokról megállapodnak, és azokat megfelelő módon alkalmazzák is a folyamat egyes lépéseinél. Ha eltérés adódik a folyamatban, vagy a megállapodást szükséges módosítani, azt megfelelő időben és konkrét javaslattal kiegészítve a szállító jelzi a folyamat ügyfelének.
És ehhez képest mi a tapasztalat? Hibák az eredményben, holtidők és határidőbeli csúszások. Az eredmény nem készül el időre, és ami elkészül nincs köszönőviszonyban azzal, ami az eredeti megállapodás volt. A szállító akkor ébred fel, amikor az ügyfél a határidő után egy héttel rákérdez, hogy mi újság a folyamatban – és akkor is magyarázkodik, hárít, ködösít. Transzparenciának, proaktivitásnak, hatékonyságnak nyoma sincs.
A webinárium során bemutatjuk azt a néhány egyszerű koncepciót és technikát, ami segít elindítani a proaktív munkakultúra kialakítását. Körbejárjuk a jobb szállító fogalmát és kompetencia-térképét, és tippeket adunk ahhoz, hogyan lehet elindulni folyamatmenedzsment szemlélettel a szervezet fejlesztése felé. A program célkitűzése, hogy ötleteket adjon ahhoz, hogyan lehet az optimális folyamat és a mindennapi valóság közötti szakadékot kis lépésekkel eredményesen csökkenteni.
Ha meg szeretné nézni a webináriumról készített videót, a folyamatosan frissülő DFTéka szolgáltatásunk keretében megteheti.