2021. október 14.
10:00 - 11:30
díjmentes, interaktív webinárium, online, Zoom alkalmazáson keresztül
ELŐADÓ
A program facilitátora Szirtesi-Nagy Réka, szervezetfejlesztési igazgató, aki az elmúlt egy évben több száz online programot tartott, 5 fős csoportfoglalkozástól 150 fős konferenciáig, zárt tréningektől nyílt workshopokig.
Réka innovátorként folyamatosan kutatja azokat a digitális eszközöket és online jól működő gyakorlatokat, amiket vezetők és trénerek egyaránt tudnak alkalmazni. A tudását és tapasztalatait szívesen osztja meg egy jó hangulatú, mozgalmas és inspiráló program keretében.
MIRŐL LESZ SZÓ?
Az elmúlt másfél év vezetői szemszögből sprint és maraton volt egyszerre: néha egyik napról a másikra felül kellett írni megszokott mintázatokat, teljesen másképp megoldani helyzeteket. Egyik pillanatról a másikra kellett előállni teljesen új megoldásokkal, miközben minden megmászott hegy után jött egy újabb és újabb – és amit most látunk magunk előtt még egyáltalán nem biztos, hogy az utolsó 100 méter.
Ami biztos, hogy a következő 5-10 évben egészen biztosan szükség lesz arra, hogy a vezető, aki hatékony és eredményes akar lenni a saját vezetői folyamataiban, jártasságot szerezzen az online eszközök terén. Bármikor adódhat olyan helyzet, hogy szükség vagy hatékonysági szempontok miatt egy esemény átkerül az online térbe, a vezetői hitelességhez pedig hozzátartozik, hogy ebben példát tud mutatni a munkatársainak.
Legyen szó megbeszélésről, döntések előkészítéséről, szavazásról, fejlesztésről, értékelésről, visszajelzésről vagy elemzésekről, a különböző online eszközök jelentősen növelik a hatékonyságot és lehetővé teszik azt, hogy a résztvevők bekapcsolódjanak, bevonódjanak, és aktívan részt vegyenek.
A Digitális Toolbox egy olyan tudásanyag, amire minden vezetőnek szüksége van, akinél csak 1% esély is van arra, hogy a közeljövőben online dolgozni fog. A program része rengeteg olyan eszköz és jó gyakorlat, amivel vezetői folyamatokat lehet gyorsítani, játékosítani, a munkatársak figyelmét, érdeklődését, kíváncsiságát, aktivitását növelni.
Az egy órás program alatt bemutatásra kerül a top 15 olyan jó gyakorlat, amit vezetőként gyakorlatilag azonnal el lehet kezdeni használni, akkor is ha már bevett gyakorlat a home office és a virtuális csapatmenedzsment, és akkor is, ha még csak félelem vagy aggály szinten jelent meg valakiben, hogy mi van ha erre a közeljövőben szükség lesz. A webinárium második felében lehetőség van kérdezni, kapcsolódni és az elhangzott eszközökkel kapcsolatban további információkat szerezni.
Ha meg szeretné nézni a webináriumról készített videót, a folyamatosan frissülő DFTéka szolgáltatásunk keretében megteheti.