ONLINE ESEMÉNY 3 ÓRÁBAN

Átmenetek – hogyan támogathatja a vezető a szervezeti életeseményeket?

Belépés egy új munkahelyre, előléptetés, vezetővé válás, szülési szabadság, költözés, cégek összeolvadása, hirtelen bővülés, vállalatirányítási rendszer bevezetése, új vezető a munkaszervezet élén – mi a közös bennük? Mindegyik olyan szervezeti – vagy egyéni, de szervezeti vonzattal is rendelkező – életesemény, mely változást jelent.

Természetünkből eredően időnként ellenállunk a változásnak, bizalmatlanok vagyunk vele szemben, félünk az újtól, és ez természetes is, hiszen az új mindig ismeretlen, ugyanakkor új szerepet és megváltozott viselkedést vár el tőlünk. Van azonban olyan megoldás, módszer, ami segítheti az átmenetet: segít lezárni a régit, megállni egy pillanatra a senki földjén, majd csatlakozni az újhoz. Vezetőként vagy HR-esként dolgunk van azzal, hogy ezt a váltást, átmenetet megkönnyítsük, így érdemes a témában jártasságot szerezni.

esemény időpontja

2024. augusztus 7., szerda

Időtartam

9:00 – 12:00

Helyszín

Online, Zoom alkalmazáson keresztül

Az esemény elméleti és gyakorlati részeket is tartalmaz, de videóanyagot csak az elméleti részekről tudunk küldeni a regisztrálók számára pár héten belül. Emiatt a felvétel nem helyettesíti, csak kiegészíti az eseményen való részvételt.

Az eseményt a tudás elmélyítése érdekében személyes, bővített, egész napos tréning formában is megtartjuk képzési központunkban! Bővebb információt az alábbi oldalon talál:

Miért hasznos?

Miről lesz szó?

Közösség és egyén viszonyáról: hogyan alakultak ki és működtek a hagyományos, természetes közösségek, és mit tanulhatnak tőlük a ma formalizált közösségei. Szó lesz arról is, hogy miért nem tehető automatikusan egyenlőségjel a szervezet s a közösség közé.

Helyzetekről, szervezeti életeseményekről, melyekben valami változás történik az egyén és/vagy a szervezet életében. Áttekintjük, hogy milyen szervezeti életesemények vannak / lehetnek, melyekben az egyént támogatni lehet/érdemes, és ez hogyan hat vissza a közösség életére.

Megvizsgáljuk, hogy milyen szakaszai vannak az átmenetnek (elválasztás, köztes idő, beépítés), mi jellemző ezekre, mi a céljuk, funkciójuk, és hogyan lehet ezekben az átmeneti helyzetekben akár a rítusokhoz hasonló cselekvésekkel, sztenderdekkel támogatni az egyént. Hogyan fog egy szabály, sztenderd – ha nem is rítusként funkcionálni, de – rendelkezni a rítus erejével. Vizsgáljuk továbbá, hogy milyen szerepe van az érzelmek és a szükségleteknek az átmeneti helyzetek kezelésében, és milyen összefüggést mutatnak a rítusokkal és működésükkel.

Kinek ajánljuk?

HR-eseknek

akiknek fontos, hogy tudásuk és a szervezetben alkalmazott módszereik mindig naprakészek, érdekesek és izgalmasak legyenek – azoknak, akik szívesen kísérleteznek új módszerekkel.

Innovatív szemléletű, bátor vezetőknek

akiknek fontos, hogy a csapatukat ne csak szakmailag vezessék, hanem a támogató vezetést megvalósítva tényleg azon dolgoznak, hogy a munkatársak munkakörülményei ideálisa legyenek.

Vezetőknek

akik tudnak és akarnak tenni azért, hogy a munkatársaik szeressenek velük dolgozni.

Nagy Emőke

A programot vezeti:

Dr. Nagy Emőke

végzettsége szerint néprajzos-antropológus, aki több mint 15 éve tart kompetencia- és szervezetfejlesztési tréningeket vállalkozások számára, olyan témákban mint az értékszemlélet, együttműködés, vezetőfejlesztés, kommunikáció stb.

Hite szerint a hatékony működés alapja az ember, mint a cég legnagyobb erőforrása – és természetesen a jól szervezett folyamatok, mint a stabil rendszer. A folyamatos megújulás és fejlesztés mindkét esetben elengedhetetlen.

Regisztráció:

A jelentkezés lezárult, ha esetleg érdekelné képzésünk, de lemaradt a regisztrációról, kérem az alábbi elérhetőségeken keressen minket:

Mobil: +36 20 338 3808

E-mail: kapcsolat@dft.hu

További képzéseink

Legyen része közösségünknek!

Inspirációt gyűjthet a fejlődéshez, valamint elsőként értesülhet legfrissebb pályázati híreinkről, szakmai tartalmainkról és közelgő eseményeinkről.

DFT-Hungária