Érték- és munkaszemléleti hiánypontokról akkor beszélünk, amikor egy munkatárs szava, gondolata, cselekedete elválik egymástól. A munkatárs, aki nem azt mondja, amit gondol, vagy nem azt teszi, amit mond azzal direkt vagy indirekt módon, de hátráltatja a munkaszervezetet. Akadályozza a hatékony munkavégzést, mérgezi a szervezetet és aláássa a közösségi érdeket. Az érték- és munkaszemléleti hiányosságok nem a hiba szinonimái: hibázni mindenkinek van joga. A szervezet által képviselt értékszemléletben meglévő eltérések vagy hiányosságok magas kockázatot rejtenek a szervezet egész működésére nézve.
Dátum
2025. április 22., kedd
Időtartam
09:00 – 13:00
HELYSZÍN
P. Bureau Oktatási Központ
1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 22.
Miért hasznos?
A 12 értékszemléleti hiánypont megismerése:
● Lehetővé teszi a munkaszervezeten belül meglévő értékszemléleti hiányok felismerését, működési mechanizmusainak beazonosítását
● Az interaktív előadás megmutatja, hogy mekkora károkat tud okozni az egyéni érdekek előtérbe helyezése egy szervezetben és miért fontos ezeknek összehangolása
● A résztvevők megtanulják, hogyan dolgozhatnak együtt munkatársaikkal egy igazságosabb, hatékonyabb és motiválóbb munkahelyi környezetért
Kinek ajánljuk?
Minden vezetőnek, aki fejleszteni szeretné munkatársai értékszemléletét
Mindenkinek, aki szeretné megismerni azt a legfontosabb 12 pontot, ami mérgezi egy munkaszervet működését, és akadályozza a hatékony munkavégzést
Mindenkinek, aki nem elégszik meg azzal, hogy jól végzi a munkáját
Miről lesz szó?
○ Betekintés egy szervezet működésébe, azt keresve, melyek azok a jelenségek, amelyek akadályozzák a hatékony munkavégzést és aláássák a szervezet, mint közösség értékeit.
○ A 12 alaptörvény megismerése pontról pontra
○ Helyzetfeltárás feladatokon keresztül, amely ahhoz segíti hozzá a résztvevőket, hogy lássák, a szervezetükben tapasztalható munka- és értékszemléleti hiánypontokat.
○ Saját élményű gyakorlatokon keresztül az egyes pontok kiküszöböléséhez kapcsolódó módszerek megismerése és kipróbálása.
○ Jó gyakorlatok összegyűjtése
Kobzos-Kósa Réka
folyamatoptimalizálási és sztenderdizálási szakértő, tréner
2008 óta tart tréningeket és interaktív előadásokat, amelyek során célja, hogy a munkatársak, vezetők, és egészében a munkaszervezet fejlesztése. Jelenleg DFT HR Igazgatója, és Pályázati Projektek Igazgatója.
Az interaktív előadás, mint fejlesztési forma számára…:
… egy lehetőség minden résztvevőnek, hogy a fejlesztést követően akár már másnap hatékonyabban dolgozzon
… egy ugródeszka a szervezet egészének
… egy hivatás: mert emberek és munkaszervezetek fejlesztésével foglalkozhatunk.
TÉRÍTÉSMENTES részvételt tudunk biztosítani…
… cégek, vállalatok döntéshozói, vezetői számára, ha a nyilvános adatok alapján (www.opten.hu) eléri a 20 főt a munkaszervezetben bejelentett munkavállalók száma.
Szintén térítésmentes részvételt tudunk biztosítani a jelentkezési létszám függvényében döntéshozók, vezetők részére önkormányzatok, költségvetési szervek, egyesületek és alapítványok, szakszervezetek, érdekképviseletek, egyházak és egyházi szervezetek, köznevelési intézmények, felsőoktatásban dolgozó, kulturális-közművelődési intézmények esetében is.
Kérjük vegye figyelembe, hogy a térítésmentes kategóriába tartozók esetében az interaktív előadáson és workshopon való részvételre egy féléven belül, egy alkalommal van lehetőség.
Eseményeinkre térítés ellenében bárki jelentkezhet.
Amennyiben egyik fenti meghatározott célcsoport kategóriába sem esik bele, akkor a részvételi díj:
(Br. 15 240 Ft)
Felhívjuk figyelmét, hogy a jelentkezéseket a regisztráció sorrendjében fogadjuk, ezért érdemes minél hamarabb regisztrálni.
A jelentkezés- és a térítésmentes státusz elfogadásáról emailben küldünk értesítőt.
Amennyiben betelnek a helyek, pótalkalmat hirdetünk.
Az interaktív előadás célja, hogy segítsen az egyéneknek és szervezeteknek azonosítani azokat az alapvető értékeket és szemléletbeli hiányosságokat, amelyek akadályozhatják a hatékony működést, együttműködést vagy fejlődést.
A résztvevők feltárják, hogy milyen értékek mentén működnek, hol vannak az ellentmondások a személyes vagy szervezeti célok és a valós gyakorlat között, és milyen hatással vannak ezek a hiányosságok a döntéshozatalra, a kapcsolatokra vagy a motivációra.