2024. január 18.
18:00 - 19:30
díjmentes, interaktív webinárium, online, Zoom alkalmazáson keresztül
ELŐADÓ
Kreisz Eszter, a 2011-ben alapított MasterMind Event Kft. tulajdonosa, ügyvezetője és vezető trénere, arról vált a szakmában ismertté, hogy nehezen betölthető, nagy létszámú, fizikai pozíciók rapid betöltésére specializálódott… Emellett állandó ügyfelei olyankor is lelkesen fordulnak a munkaerő-közvetítő cégéhez, ha egy vezető pozíciót kell betölteni, amikor a jelöltek személyisége is legalább annyira fontos, hogy passzoljon céghez, mint a szakmai tapasztalata.
Eszter egy egyedülállóan formabontó, saját fejlesztésű módszerrel éri el, hogy a jelöltek szabályosan tolongjanak a meghirdetett pozícióra. Ezt a titkos receptet a világon még senki sem tudta így megfőzni, sem ellesni tőle – most először osztja meg a módszerét nyilvánosan, viszont kizárólag a HR-szakma vállalati oldalával!
MIRŐL LESZ SZÓ?
A webináron megtanulhatja, hogyan írjon extra hatékony álláshirdetéseket, amire 10x annyian jelentkeznek, és mik azok a kulcsgondolatok, amire a jelöltek 2024-ben harapni fognak. Megtudhatja, mi az az egy dolog, amivel eddig biztos nem foglalkozott még, pedig ezzel tudja rávenni a jelentkezőket, hogy egyáltalán elolvassák a hirdetését.
Nem kell hozzá szövegírónak és kreatívnak sem lenni: ezalatt a 1,5 óra alatt 15+ sablont és 17 mintát osztunk meg azokból a hirdetéseinkből, amikre 400+ jelölt érkezett csak 1 hónap alatt. Nem kell Önnek feltalálnia a spanyol viaszt – elég csak átírnia a szövegeit a kész sablonok és minták alapján. A bért nem kell megemelnie, és a munkakörnyezeten sem kell javítania – csak a szövegen.
Már nem titok, hogy jó állásból jelentősen több van a piacon, mint jó munkaerőből. Sokkal több választási lehetősége van egy jelöltnek, és emiatt egyre nehezebb kitűnni a hirdetési mezőnyben, hogy megfelelő jelölteket mutathasson be a szakmai vezetőknek. Ebből a szorult helyzetből pedig semmi sem tudja kihúzni olyan ügyesen, mint egy jól megírt álláshirdetés!
● Toborzóknak – akik fizikai pozíciókra keresnek
Operátor, gépkezelő, raktáros, targoncás, szerelő, karbantartó – ezek manapság a legnehezebben feltölthető pozíciók, mert általában több főre van szükség egyszerre, viszont pont ők nem nagyon jelentkeznek a klasszik hirdetésekre. Jó hozzáállású, lojális kollégákat pedig csak nagy szerencsével tud kipecázni közülük.
➽ Itt egy olyan módszert fog elsajátítani, ahol még a „lerabolt” iparterületekre is könnyedén fel fog tudni venni 20-30 főt egy-két hónap alatt!
● Recruitereknek – akik szellemi pozíciókra keresnek
A vezetők egyre válogatósabbak. Már nem csak azt várják el a toborzótól, hogy tapasztalt jelöltet hozzon, hanem legalább annyira fontos lett, hogy emellett az új kolléga személyisége is passzoljon. De hát honnan szedj ilyen jelölteket, mikor csak abból tudsz választani, aki jelentkezett?! Ez az elavult 1) cégbemutatás, 2) elvárások, 3) juttatások hirdetésstruktúra már nem működik a munkakeresőknél. Viszont megmutatjuk, hogy mi igen.
➽ Itt megtanulja, hogyan vigye véghez azt a toborzási stratégiát, ami olyan jelölteket vonz, akikkel a business kémia is stimmel majd!
● Toborzási vezetőknek, HRBP-knek, akiknek stratégiai szemmel kell nézniük a toborzásra
Pontos útmutatót kap ahhoz, hogy mit keres egy jelölt egy pozícióban a 2023-as felmérésünk alapján, amiben 28.000 jelentkező válaszait elemeztük – így az, hogy hatékonyan fejlessze az employer brandinget vagy tervezze a juttatási csomagot 2024-re, már gyerekjáték lesz!
➽ Megtudja azt is, hogy hogyan szabja személyre a hirdetések szövegét úgy, hogy kiemelje a cég valódi egyediségét – nem azt, amit a szervezet láttatni akar, hanem a valódi okot, amiért az emberek oda fognak tódulni. Így könnyedén fog tudni lemenedzselni egy nagy létszámbővülést vagy egy új csapat felépítését cégen belül!
A webinár végére olyan szövegeket fog tudni írni, ami nem csak úgy igazán felcsigázza a jelölteknek a kíváncsiságát, belelkesíti őket, hanem meg is győzi a jövőbeli kollégáit, hogy bízhatnak Önökben, mint munkáltatóban. Olyan hirdetést fog a mini-kurzus után látni a monitorján, amitől Ön is megdöbben majd – főleg azért, mert Ön írta: ami tényleg szívből szól, és nem csak győzködi a jelöltek józan eszét, hanem végre a lelküket is meg fogja érinteni. Viszont ezt a fajta álláshirdetés írást bizony nem tanítják az iskolában.
Ezért tanítom ezt egy INGYENES online kurzusban, amit az 5 VÉGZETES HIBA AZ ÁLLÁSHIRDETÉSEIDBEN – JAVÍTSD KI ÉS MEGTÍZSZEREZED A JELENTKEZŐSZÁMOT! – kereszteltem el.
A webinárról 5 stratégiával a zsebében fog felállni, amivel azonnal meglódul a jelentkezési kedv a hirdetéseire, még a legnehezebb pozíciónál is – legyen szó fizikai poziról, IT-ről, mérnökről, értékesítőről vagy akár villanyszerelőről.
➽ Törje át a hatalmas zajt az álláspiacon!
➽ Kapcsolódjon a jelöltjeihez a szívéből!
➽ 10-szerezze meg a jelöltjei számát – gyorsan!
Havi szinten szellemi pozícióknál átlagosan 175 főt, fizikai munkánál 410 átlag új jelöltet tudunk bevonzani pozíciónként ezzel a módszerrel – ezen a tréningen átadom Önnek INGYEN a tudásomat, hogy Önnek is sikerüljön ilyen számokat hozni!
Fontos: az előadás élőben zajlik majd, és közben a személyes kérdéseit is megválaszoljuk. Olyan lesz, mintha egy gyakorlati hirdetésírás workshopon lenne – garantáltan imádni fogja! Sőt, a végén még egy kis meglepetésre is számíthat!
● Megnézzük, hogy milyen hibákat vét Ön is az álláshirdetéseiben – és ki is javítjuk őket!
● Megkapja a választ arra, hogy mit emeljen ki a pozícióval kapcsolatban, hogy a jelölt csak Önhöz akarjon menni dolgozni (mindegy, mennyi a bér!)
● Gyakorlati tippeket hozok, amiket pikk-pakk be tud építeni 2 perc munkával az álláshirdetéseibe, amivel azonnal megtízszerezi a jelöltjei számát.
Ha meg szeretné nézni a webináriumról készített videót, a folyamatosan frissülő DFTéka szolgáltatásunk keretében megteheti.