Egy konfliktusból győztesként akkor lehet kijönni, ha a másik fél sem azt érzi, hogy ő veszített. Amikor érdekek ütköznek, nagy szerepet kapnak a különböző tárgyalási módszerek, amivel úgy lehet nehéz helyzetekben jelen lenni, hogy a kapcsolat nem romlik, hanem lehetőleg épül.
A konfliktusok jellegükből adódóan nyomot hagynak az emberi kapcsolatokon, ezért olyan helyzetekben ahol gyakran van konfliktus soha nem csak egy szituáció körülményei hatnak, hanem az összes korábbi hasonló esemény is rárakódik a kommunikációra. Ezért érdemes nagyon óvatosnak lenni feszült tárgyalási helyzetekben és megfontoltan fogalmazni, vagy még inkább megfelelően kérdezni.
A webinárium során olyan eszközök, módszerek, technikák kerülnek bemutatásra, amelyeket tárgyalásokon lehet használni konfliktusos helyzetek előremutató megoldására. A módszerek a megoldásfókusz, pozitív pszichológia és a coaching szemléletű kérdezéstechnika területéről származnak, és különösen hasznosak érdekképviseleti területen dolgozók számára.
ELŐADÓ
Szervezetfejlesztési igazgató, Tréner, Megoldásfókuszú coach, Mediátor