Sok közmondásunk szól arról, hogy rendben van, ha hibázunk, fogadjuk el.
Mégis arra tanítanak minket gyerekkorunktól, hogy kerüljük el a hibát, hibázni igazából rossz.
Egy szervezetben is az az elvárás, hogy hibamentesen dolgozzanak a munkatársak, hiszen egyik ügyfél sem szereti, amikor hibás terméket, szolgáltatást kap. Az ügyfél elvárja, hogy amiért fizet, az hibátlan legyen – ami valóban jogos elvárás.
Akkor hogy is van ez, hibázhatunk vagy nem a munkahelyen?
Mit tudunk tenni azért vezetőként vagy akár munkatársként, hogy csökkentsük a hibák mennyiségét és súlyosságát, azaz mennyit és hogyan hibáznak a munkatársak?
A fenti gondolatok, kérdések mellett a legfontosabb, hogyan tudjuk megelőzni a hibákat a szervezetben, hogyan tudunk a „nulla hiba” irányába fejlődni.
Ha most regisztrál, megajándékozzuk egy e-book-kal, amelyben 5+1 olyan módszert mutatunk meg, amelyek segítségével megelőzhetjük a hibákat a munkaszervezetben.